3 Months in Alicante - Reisverslag uit urbanización Haygón, Spanje van Chermaine Buijsse - WaarBenJij.nu 3 Months in Alicante - Reisverslag uit urbanización Haygón, Spanje van Chermaine Buijsse - WaarBenJij.nu

3 Months in Alicante

Blijf op de hoogte en volg Chermaine

13 November 2013 | Spanje, urbanización Haygón

Holaaaaa!

Het is November, inmiddels dus 3 maanden in Spanje en het is erg goed weer voor de tijd van het jaar met temperaturen tussen de 25 en 30 graden, like :)

Ik wilde al heel lang m'n reisverslag schrijven maar heb het echt mega druk gehad. Laten we beginnen met Ibiza..

Mijn god wat een fantastisch mooi, leuk en gezellig eiland! Zoveel mooie plekken, vette clubs, dure drankjes en alleen maar genieten. Die 5 daagjes hebben mij 1000 euro lichter gemaakt, maar het was echt elke cent waard. Ibiza ik ben verliefd op je en ik kom zeker terug!!

Verder heb ik een super leuke tijd gehad hier met mijn ouders, zus en broertje. Zoo leuk dat jullie er waren, bedankt voor een heerlijke week! Ook Chery bedankt voor alles lief vriendinnetje! Dionnie, ook jij bedankt voor de gezellige dagen!! Lobiii

Verder heb ik het hier super naar m'n zin met m'n lieve vrienden en m'n limbo vriendinnetjes die helaas alweer bijna weg gaan.. Jullie zijn toppers (en ook een beetje maf hoor) ;)

De universiteit is trouwens niet mijn ding, te theoretisch, langdradig en vermoeiend en het is gewoon veel huiswerken (dont like). Maar goed its part of the game en onderdeel van m'n doel dat ik wil bereiken (carrière!!!).

Nog 2.5 maand over nu.. Het gaat kouder worden dus ik denk veel sporten en heerlijk series kijken (breaking bad addict :) ). Verder wil ik zeker nog naar Valencia en Madrid dus dat gaat wel goed komen!

Iedereen alvast een hele fijne december maand toegewenst (mijn favo maand iig) en jullie horen mij zeker nog!

Liefs, Cher

I live for the nights that I can't remember, with the people I don't forget

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, urbanización Haygón

Chermaine

Chermaine Ashley 21 years International Business and Languages

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 6376

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 01 Februari 2014

Study abroad Alicante

31 Augustus 2012 - 21 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: