Last day in Ali - Reisverslag uit urbanización Haygón, Spanje van Chermaine Buijsse - WaarBenJij.nu Last day in Ali - Reisverslag uit urbanización Haygón, Spanje van Chermaine Buijsse - WaarBenJij.nu

Last day in Ali

Blijf op de hoogte en volg Chermaine

23 Januari 2014 | Spanje, urbanización Haygón

Lieve allemaal,

Vandaag is het mijn laatste dag in Alicante.. wat heel dubbel voelt. Ik heb echt weer een leuke tijd gehad, maar ook een tijdje heimwee. Ik weet niet welke idioot verzonnen heeft om geen verwarming in huis te plaatsen maar de vreselijke kou in dit fries gat verpeste mn humeur. Om jullie te verassen met mijn komst vond ik super leuk! Als je dan weer terug ben is het altijd weer even lastig om je plekje te vinden, iedereen is natuurlijk gewoon verder gegaan en daar ben jij een tijd geen onderdeel van geweest. Zit je dan zonder planning, zonder werk en niemand die begrijpt hoe het voelt om na zo lange tijd terug te zijn. Een halfjaar in het buitenland doet je zo veranderen. Je leert zo ontzettend veel nieuwe dingen, nieuwe mensen en nieuwe ervaringen. Iets wat je doet ontwikkelen tot een ander persoon. Ik ben ontzettend blij dat ik dit heb mogen mee maken.

De universiteit was echt een rampenplan maar ik mag met trots mede delen dat ik inmiddels al 24.5 punten heb van de 30 en dat is een prestatie waar je heel trots op mag zijn! Dus dat ben ik ook zeker. Toen ik nog zat te struggelen op de havo had ik dit alles mijzelf nooit zien doen, en nu 3.5 jaar later blijf ik mijzelf weer keer op keer verbazen. Mijn familie en vrienden zijn een grote motivatiebron en daar wil ik jullie voor bedanken.

I feel blessed dat ik de mogelijkheid heb om zo veel te genieten van het leven. Nu is het tijd om te genieten van mijn laatste dag in Alicante. Ali, ik ga de Spaase sfeer missen, de goedkope hapjes en baco's, het wakker worden met uitzicht op het kasteel en het terras aan het strand 10 minuten van huis vandaan.

Dag Ali hasta próxima vez! X Cher

  • 24 Januari 2014 - 18:57

    Sandra:

    Heel erg knap Cher, we zijn trots op jou, fijn dat je t zo naar je zin hebt gehad maar nog fijner dat je straks weer lekker thuis bent, als je morgen de fut er nog voor hebt kom je gezellig een borrel drinken op Pierre z n verjaardag, lieve Cher, welkom thuis Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, urbanización Haygón

Chermaine

Chermaine Ashley 21 years International Business and Languages

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1743
Totaal aantal bezoekers 6369

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 01 Februari 2014

Study abroad Alicante

31 Augustus 2012 - 21 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: