First days at Korsou - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Chermaine Buijsse - WaarBenJij.nu First days at Korsou - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Chermaine Buijsse - WaarBenJij.nu

First days at Korsou

Blijf op de hoogte en volg Chermaine

05 September 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon dia/nochi allemaal,

Bij deze mijn eerste reisverslagje..
31 Augustus vertrok ik dan eindelijk naar Curacao met 45 kilo bagage.. Na een vlucht van 9/10 uur (omweg vanwege een orkaan) landden ik en ong 50 andere studenten op Hato. Daar werden wij ontvangen door Wereldstage en gingen we bij hen met ze allen barbecuen. Je leert op dat moment al ontzettend veel mensen kennen. 2 uurtjes later werden wij naar onze huisvesting gebracht. Ik woon op Nieuwestraat 7 een rustig huis met lieve rustige mensen waar je makkelijk je rust kunt vinden, super chil!

Zodra ik mijn kamer binnen kwam ben ik ondanks de vermoeidheid gelijk gaan uitpakken en inrichten. Daarna heb ik een douche genomen en wat gedronken bij Miles Jazz cafe dat tegenover ons huis zit. Het huis is goed beveiligd.

Ik ben tot en met maandag vrij geweest van stage en ben in die tussentijd naar Mambo, Cabana, Bermuda, Jan Thiel en Saint Tropez geweest om te ontspannen. Saint Tropez is een mooie plek om te relaxen en is maar 5 min lopen vanaf huis.

Het is op dit moment bloedheet in Curacao.. Ik eet daardoor veel minder als in NL en ben ook sneller moe. Ook zijn er in huis veel kakkerlakken en gister stond ik er vol op eentje KRAKKK IIIEEEEL! Maar ik kon er erg hard om lachen daarna.

Ik zat vandaag op mn facebook te kijken en alles terug te lezen en het doet je ook goed om terug te kijken naar leuke dingen met je vrienden en vriendinnen in NL. Ik kijk ook ontzettend uit naar de mensen die langskomen! (L)

Mn stage is aan te lopen vanaf thuis en midden in het winkelcentrum, altijd handig! Er werken hier leuke mensen en mn project begeleidster is een intelligente jonge Zweedse vrouw die hier op Curacao is komen wonen. Ik heb erg zin in mn opdracht en laat jullie snel meer weten.

Binnenkort zet ik mn nummer van hier op facebook daar kunnen jullie me altijd op bellen!

We facebooken/facetimen/appen,

Ayooo xoxo

  • 06 September 2012 - 15:40

    Mars:

    Shermannnn!

    Erg intelligent hoe jij 'intiligent' schrijft ;) hihi, geintje meis. Enjoy chick!

    XxMars

  • 06 September 2012 - 16:54

    Chermaine Ashley Buijsse:

    Bedankt voor de tip Mars het was mij niet eens opgevallen
    I will enjoy! Xx

  • 06 September 2012 - 17:51

    Natascha:

    lieve zus,

    Ben blij dat je het naar je zin hebt !
    Veel plezier en succes op je stage !
    Love you x kus van je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Stage Curacao Meena's
Zonnebrillen en sieraden bedrijf

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2013

Ayo Korsou!

31 December 2012

My year 2012

09 November 2012

Halfway!

09 Oktober 2012

Week 6

17 September 2012

Goodlife
Chermaine

Chermaine Ashley 21 years International Business and Languages

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 6390

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 01 Februari 2014

Study abroad Alicante

31 Augustus 2012 - 21 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: