Halfway! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Chermaine Buijsse - WaarBenJij.nu Halfway! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Chermaine Buijsse - WaarBenJij.nu

Halfway!

Blijf op de hoogte en volg Chermaine

09 November 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon tardi/nochi!

Het is vrijdagmiddag 9 november en dat betekent dat ik op de helft van mn tijd hier op het eiland zit. We zijn nu 10 geweldige weken verder en er staan nu nog 10 meer onvergetelijke weken op me te wachten.

Op stage gaat alles goed, ik heb een super hoge beoordeling gekregen van mn begeleidster en dat voelt fijn. Ik heb de ene dag meer te doen dan de andere dag, maar 8 uur op kantoor blijft altijd nog erg lang. Mijn begeleidster betrekt mij in alle activiteiten die te maken hebben met marketing en public relations. Het bedrijf, Meena's, waar ik voor werk richt zich vooral op jongeren. Meena's wilt deze jongeren interesseren door aanwezig te zijn op verschillende events. Zo heb ik laatst een heel weekend gestaan op een caribbean tattoo convention om onze producten te promoten. Verder beheer ik de facebookpagina, schrijf ik de maandelijkse nieuwsbrief, werk ik aan een concurrentie analyse en ben ik betrokken bij business meetings.

Na stage ga ik regelmatig sporten wat echt heel hard nodig is. Ja helaas ben ik hier al wat aangekomen.. Ik baal er van maar het leven is hier gewoon heel anders. Normaal drink je 1 a 2 keer in de week en hier drink je misschien wel 4 x in de week wijn. Wanneer je uit gaat, uiteten gaat of op het strand ligt. Bovendien zijn er heel veel lekkernijen zoals Johnny cake of Pastechies. Voor degenen die dit niet kennen dit is een soort gebakken deeg/brood met gesmolten kaas of vlees. Kortom, te veel lekkere dingen voor mij.
Verder kun je hier op bepaalde vaste dagen voor 7,50 gulden naar de bioscoop wat ongeveer 3 euro is en dan heb je gewoon de nieuwste films! Daar mag Pathe wel een voorbeeld aan nemen wat mij betreft..
Het uitgaan op Curacao is top, wanneer er goede feesten zijn heb je echt de avond van je leven. Ik had dit graag met mn party vriendinnen willen delen!

Deze maand komen eindelijk papa en mama en ik kan niet wachten ze weer te zien. Daarna is het alweer december en ook mijn eerste december maand in het buitenland. Hier zal ik 21-12-2012 mijn 21e verjaardag vieren en voor het eerst geen cadeautjes uitpakken met kerst samen met mijn familie. Wat ik stiekem toch ga missen! Het mooiste en emotionele moment is toch echt altijd wel klokslag 12 het nieuwe jaar. Zo raar dat het straks bij jullie al 2013 is en bij mij pas 5 uur later. Anyway ik ga mn familie en vriendinnen dan super erg missen maar ik denk dat het mn mooiste decembermaand ooit zal zijn.

Al met al gaat het dus goed met me. Natuurlijk heb ik ook hier mindere dagen of een dipje maar contacten met familie en vrienden helpt heel veel. In een korte tijd ben ik ook ontzettend hecht geworden met een aantal mensen hier. Wanneer we thuis zitten met zn allen te eten en te lachen voelt het echt als een soort 2e familie en die momenten koester ik.

Curacao is geweldig

Jullie horen me snel weer,
Liefs Cher

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Stage Curacao Meena's
Zonnebrillen en sieraden bedrijf

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2013

Ayo Korsou!

31 December 2012

My year 2012

09 November 2012

Halfway!

09 Oktober 2012

Week 6

17 September 2012

Goodlife
Chermaine

Chermaine Ashley 21 years International Business and Languages

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 6388

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 01 Februari 2014

Study abroad Alicante

31 Augustus 2012 - 21 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: