Ayo Korsou! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Chermaine Buijsse - WaarBenJij.nu Ayo Korsou! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Chermaine Buijsse - WaarBenJij.nu

Ayo Korsou!

Blijf op de hoogte en volg Chermaine

18 Januari 2013 | Curaçao, Willemstad

Als de dag van gisteren herinner ik mij het moment dat ik afscheid nam van mijn ouders op schiphol. Wat is de tijd toch ontzettend snel gegaan, maar wat is er ook ongelofelijk veel gebeurd! Nu na 5 maanden eindigt ook voor mij een super tijd op dit geweldige eiland..

Ik heb mijn laatste week niet beter kunnen wensen. Ik heb genoten van alles wat ik voor het laatst kon doen. Club Private, Omundo, Cabana, TMF, Nails, Saint Tropez, Massage, Miles, Wet&Wild het was top.

Ja ik vind het jammer dat ik weer naar mn koude land terug moet, maar het is mooi geweest. Mn gare bed ruil ik weer in voor mn eigen boxspring, een koude douche voor een warme en een smerig huis voor een schoon huis. Mn nieuwe gewicht moet weer terug naar het oude en mn familie en vriendinnen heb ik nu wel lang genoeg gemist.

Aan alles komt een einde en ik kan terug kijken op een onvergetelijke tijd. Ik heb van elk moment genoten en ik ben dankbaar dat ik deze mogelijkheid heb gekregen om dit te mogen ervaren.

Lieve vrienden van Curacao, wat ga ik jullie missen zeg! We hebben zo veel met elkaar mee gemaakt. Jullie waren mijn 2e familie en ik had geen betere kunnen wensen. Jullie zijn allemaal toppers en ik wil jullie bedanken voor een super tijd die we samen hebben mee gemaakt! Morgen nog even flink janken op Hato en dan ga ik jullie toch echt verlaten. Tot de Reunie lieffies!

Lieve familie, vriendinnen, vrienden en collega's, jullie zie ik vanaf zondag weer. Ik kijk er naar uit om jullie te zien. Gelukkig heb ik genoeg met jullie bij te praten dus zal ik de eerste paar weken niet zo snel heimwee hebben naar Curacao.

Curacao je was geweldig!! Maar ik zie je vast nog wel een keertje terug haha. Ayo Curacao, tot snel Nederland!!!! (brrrrrrrrr)

Life is what you make it

With love, Cher xoxo

  • 18 Januari 2013 - 18:00

    Demy :

    <3!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Stage Curacao Meena's
Zonnebrillen en sieraden bedrijf

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2013

Ayo Korsou!

31 December 2012

My year 2012

09 November 2012

Halfway!

09 Oktober 2012

Week 6

17 September 2012

Goodlife
Chermaine

Chermaine Ashley 21 years International Business and Languages

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 6392

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 01 Februari 2014

Study abroad Alicante

31 Augustus 2012 - 21 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: