My year 2012 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Chermaine Buijsse - WaarBenJij.nu My year 2012 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Chermaine Buijsse - WaarBenJij.nu

My year 2012

Blijf op de hoogte en volg Chermaine

31 December 2012 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Wat heb ik de afgelopen weken veel meegemaakt. De laatste keer dat ik een verslag schreef vertelde ik over dat mijn ouders en Colinda binnenkort kwamen. Ze zijn inmiddels langs geweest en ik heb een super leuke tijd met ze gehad. Ik ben heerlijk vertroeteld door Papa en Mama. Ook waren als verrassing mijn opa en tante mee gekomen wat ik super lief vond. Met Collie heb ik ook erg genoten. Geluncht, gestapt, gelachen en gerelaxed. Nogmaals wil ik jullie bedanken voor een heerlijke tijd!

Met mn huisgenoten heb ik een onvergetelijke december maand meegemaakt. We hebben de grootste lol gehad met Sinterklaas. Heerlijk gegeten met kerst en zij hebben gezorgd voor een geweldige 21e verjaardag. Ik heb super veel mooie cadeaus en kaartjes gekregen. Ik had een dikke taxi geregeld met shiny spin velgen die keihard de mixtape van Yellow Claw draaide, ik vond het te gruwelijk.

Een andere bijzondere ervaring was het beklimmen van de hoogste berg van Curacao. Natuurlijk heb ik de hele weg gepuft en geklaagd, hoe kan het anders? Maar ik heb ook gelachen en doorgezet en het gewoon fuckin gehaald, BENG!


We gaan het jaar 2012 afsluiten. Voor mij een van mn mooiste jaren. Ik heb erg hard gewerkt om hier te kunnen zijn. Het gaat mij niet erg gemakkelijk af altijd, maar ik haal het toch en daar ben ik trots op. Toch heeft ook elk jaar een rot periode en ook ik heb die gehad. Het hoort erbij, alles gebeurd met een reden dat weet ik zeker. Ik heb ervan geleerd en the show must go on!

Wanneer je hier bent, besef je wie er echt belangrijk zijn in je leven. Van een aantal ben ik er achter gekomen dat ze dat totaal niet zijn. Van heel veel erachter gekomen dat ze enorm belangrijk zijn. Ik heb zoveel lieve vriendinnen, vrienden, collega's en een geweldige familie. Ook dankzij jullie ben ik gemotiveerd en ben ik erg gelukkig.

Bedankt 2012 voor alle mooie momenten en belangrijke lessen. Iedereen een mooi 2013 toegewenst, ik proost op jullie.

Zo lang het nog kan, geniet ik ervan, elke dag. Tot over 20 dagen!

With love, Cher xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Stage Curacao Meena's
Zonnebrillen en sieraden bedrijf

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2013

Ayo Korsou!

31 December 2012

My year 2012

09 November 2012

Halfway!

09 Oktober 2012

Week 6

17 September 2012

Goodlife
Chermaine

Chermaine Ashley 21 years International Business and Languages

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 6388

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 01 Februari 2014

Study abroad Alicante

31 Augustus 2012 - 21 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: